srijeda, 2. rujna 2015.

Back to school #2

Well škola je počela i svi pišu back to school postove, snimaju videe i slično, pa zašto ne bih i ja. Danas pišemo o frizuri i šminci. Vjerujem da ste već vidjeli mnogo ovakvih postova i da smatrate da vam ja nemam ništa novo za reći. Pa, možda je to tako, ne želim da pametujem, svako ima svoj način, ali sam odlučila da vam kažem kako se ja spremam za školu, šta ja to nosim od šminke i šta uglavnom radim sa kosom. Pa počnimo:
Lice: ja na lice stavljam bb kremu, korektor i Avonove svijetle perle za lice, čisto da bih dodala malo svježine i boje. Sve to matiram nekim puderom u kamenu.




Oči: ja na oči uglavnom stavljam samo maskaru. Omiljena mi je Maybiline lash sensational.
Usne: zavisno od raspoloženja na usne stavim neki sjaj, balzam ili neki nude ruž. Ipak ono što najviše volim imati na usnama jeste neki baby lips, jer je balzam i vidi se da je balzam, njeguje usne, ali i usne imaju neku boju.

I to je to što se tiče moje šminke za školu. Smatram da nema potrebe pretjerivati, ne idemo u grad da bi nosile crveni ruž ili neki dramatičan smokey eyes. Ovo je moja šminka za srednju školu, bb krema da bih ujednacila ten, korektor da bih prekrila nedostatke i podočnjake, puder u kamenu da bi sve to stajalo, Avonove perle da dodam licu malo sjaja i neke nježne boje, mada njih i ne stavljam uvijek, maskara i neki balzam. 


Što se tiče frizure moja frizura za školu je uglavnom samo puštena kosa ili podignuta u visoki rep. Tako mi je najlakše. Također pravim i neke punđe, ako imam više vremena, ili mi je kosa nekad uvijena, a uvijam je na traku, tako što prespavam s trakom na glavi, eventualno imam neke pletenice. Dakle sve je jednostavno, tako meni najviše odgovara, a i nemam vremena za neke komplikovane frizure.

Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se svdio. Svako ima svoj način šminkanja, ne želim reći da je ovaj najbolji, ali je moj i smatram ga primjerenim. Hvala što čitate :)

Broj komentara: 6: