utorak, 1. rujna 2015.

BACK TO SCHOOL

Pozdrav svima. Kako je škola počela odlučila sam da napravim neki post vezano za to. Pokazat ću vam šta se nalazi u mom neseseru koji nosim u školu. Mali uvod: ja sam četvrti razred gimnazije i ne smatram da djevojčice u osnovnoj školi trebaju nositi šminku u školu. Zapravo i u mom neseseru nalazi se samo osnovno.
Ovako izgleda moj neseserko za torbu. A evo šta se u njemu nalazi:
Dakle parfem, balzam, Baby lips, olovka za usne, turpija za nokte, maskara, puder za setovanje i korektor. Ono što se inače još tu nalazi su blot listići koje sam potrošila i traka za kosu koju nisam ubacila jer je prvi dan škole.
O ovom Incandenssence parfemu/spreju, Essence olovci u nijansi 06 Satin mauve i Avon korektoru sam pisala u augustovskim favoritima tako da sada neću. Ugl. parfem imam uvijek uz sebe, korektor za svaki slučaj, olovku za usne imam eto tako, ako mi zatreba.
Tender care Oriflamov univerzalni balzam imam jer su mi usne jako suhe i stalno ih mackam.
Baby lips ustvari držim u pernici, da mi je uvijek pri ruci jer uvijek trebam neki balzam za usne. Ovo je nijansa Pink punch. 
Imam duge nokte tako da je turpija neophodna, za slučaj da se neki slomi, za prvu pomoć. Ova je od Essenca i ima dvije strane, jednu za skraćivanje, drugu za oblikovanje.
Maskara je tu jer mi se par puta desilo da zaboravim staviti maskaru u žurbi, a to mi je najvažniji dio, mogu izaći iz kuće bez ikakve podloge, bez korektora, ali maskara i labelo su obavezni, jer su mi terpavice baš ravne. Ovo je neka od Oriflama, dobro radi posao, ali imam i neke bolje, pa je zato ona u ovom neseseru.
Very me No time for shine je puder za matiranje, to moram imati sa sobom, s obzirom da imam mješovitu kožu, obrazi su normalni, a T-zona masna, tako da ne želim da se sijam kao jelka. Ovaj Very me je pri kraju, vrijeme je da se kupi novi, on ok obavlja posao, ali ništa posebno, tako da mislim da ću sad kupiti hvaljeni Rimmel stay mat. 

To je to što se nalazi u mom neseseru za školu, zanima me želi li neko još back to school postova, voljela bih da znam, da bih mogla da ih pišem, ako je odgovor da. Ne mora biti ništa vezano za šminku, već općenito za školu. Hvala što čitate :) 

Broj komentara: 8:

  1. Mene zanima, s obzirom da si rekla da si cetvrti razred pa da napises nesto kao savjeti za ucenje ili nesto tako. svidjaju mi se tvoji postovi uopste se ne vidi da si nova :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punooo, a potrudit cu se izbaciti neki post na ovu temu <3

      Izbriši
  2. "Neseserko" ti je presladak a i stvari.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post,neseser ti je baš sladak.♥
    Srećno u daljem blogovanju.♥
    Novi post na mom blogu: milicaandandjela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Neseser je presladak, meni je omiljen ovaj baby lips u roze boji.Uclani se na moj blog ako ti se svidi. :-*
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i ja volim ovaj bb lips, zapratit cu blog svakako <3

      Izbriši