petak, 23. listopada 2015.

Fall 2015

Hej ljudi. Dugo me nije bilo, školske obaveze. Sad imam malo vremena pa sam odlučila napisati post. Ovo je uvodni post u seriju postova o jeseni, imat ću niz tih postova kao npr. omiljeni lakovi za jesen, omiljeni karmini za jesen, jesenji must have i slično. Naravno bit će tu i moji standardni postovi. Danas sam željela malo pisati o jeseni uopšteno.



Moja omiljena godišnja doba su ljeto i zima; ljeto jer volim toplotu, a zima jer sam rođena u zimu i zimsko sam dijete i nekako mi je čarobna. Jesen je lijepo doba, mnogo šarenila, nekako je tumblr, ali previše je kiše, hladnoće, tmurnih dana, nisam oduševljena tim. Ali to nema veze. Mislim da je u jesen posebno bitno njegovati kožu. To je prelazno razdoblje, koža, naročito koža lica se mijenja. Treba posvetiti pažnju njezi kože. Također jesen se ne može zamisliti bez tamnijih boja, bordo, tamno ljubičasth, kako u modnim trendovima, tako i na noktima i na usnama, pa čak i očima.

Ja lično mnogo volim takve boje u jesen. Imam karmine i lakove koje najviše volim nositi u jesen, a ne nosim ih uopšte u ljeto, nekako dijelim te stvarčice po godišnjim dobima, a o tom ćete više moći čitati u narednim postovima.

I to bi bilo to za danas, nije nikakv poseban post, ali čisto da vam kažem da sam tu i da će biti postova. Ljubim vas.

3 komentara:

  1. Odličan post, zaista predivno pišeš! ☺️

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrhunski post❣
    http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrhunski post❣
    http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    OdgovoriIzbriši