četvrtak, 15. listopada 2015.

Moja (trenutna) kolekcija parfema


Pozdrav svima. Za danas imam kolekciju parfema. Nažalost moj omiljeni Chanel No 5 nije tu jer sam ga potrošila, a nije baš lako priuštiti novi. Neću vam pisati cijene parfema, jer sam neke dobila, pa ne znam, neki su pristupačniji, neki su skuplji, a evo mog mišljenja o svakom:

Incandessence ovo je zapravo parfemski sprej, ali imala sam i orginalni parfem i savršen je. Ovo je Avonov parfem, miris je divan, slatkast a opet i jesenji i ljetni, meni jako prija i stalno se štrcam sa njim.

 
Charlie Blue od Revlona nije baš za sve prilike. Malo podsjeća na muške parfeme, dobila sam ga na poklon, volim muške parfeme, ali vjerovatno ne bih sebi izabrala baš ovaj. Parfem je dobar samo malo jak i kažem rijetko ga nosim jer nije za sve prilike.

Little black dress Opet Avon. O njemu ste čitali u nekim favoritima, divan miris, na prvu nije bio u mom stilu, ali me potpuno kupio, baš je jesenji, neka drvenasta kategorija, baš ga volim.

Pur Blanca limitirano izdanje, i opet Avon :) (ne radim za Avon da se zna, ali imaju dobre proizvode). Ovaj parfem je savršen. Najljepši ljetni miris ikada. Najviše ga volim nositi danju, neka cvijetna kategorija, jako, jako lijep miris.

Spirit of golden vanilla Ovaj parfem sam također dobila, mislim da nema da se kupi kod nas. Miris je baš intezivan, tako da ako volite laganije mirise ovaj nije za vas. Jako intezivan miris vanile, slatkast, ja vaniliju jako volim, tako da je ok. Baš mi je zimski parfem i mislim da je idealan za večernje izlaske zimi.

I na kraju moj omiljeni Naomi Campbell- At night. Sami naziv govori da je večernji parfem, ja ovaj parfem toliko volim da vam ne mogu opisati. I sam miris je neopisiv. Znate ono da je parfem najljepši potsjetnik prošlosti? E pa to je moja priča sa ovim parfemom. Dobila sam ga za rođendan od nekog ko mi je bio jako bitan i sada kad god nosim ovaj parfem, kad zatvorim oči i pomirišem ga kao da se vratim u to lijepo doba, kao da je on tu. Definitivno moj omiljeni parfem.

I to je to za danas. Nadam se da vam se sviđa post, podijelite sa mnom koje vi parfeme volite :)

Broj komentara: 5: