utorak, 6. listopada 2015.

Septembar favorites


Pozdrav svima. Znam da kasnim, ali imam favorite septembra. Počnimo.
Prvo ću pomenuti stvari o kojim ste čitali cijele postove, ali ih prosto moram pomenuti.


The body shop krema za ruke, Balea gel za pranje lica, Orkide lak (koji je sasvim neočekivano postao favorit) i H&M balzam za usne, to su proizvodi o kojim nemam šta puno pričati, imate posebne postove o tome na mom blogu, svi proizvodi su odlični.



Slijedeće na redu su olovke za usne. Miss spoty u boji 005 congo, super olovka, tamno crvena boja, idealna za jesen. I druga olovka je Essence roza, u nijansi Wish me a rose, super olovka za dnevnu varijantu, za školu, šetnju, odličnog kvaliteta, kao i ostale Essence olovke.



Moj najveći favorit je ova Avon naturals krema. Znam da neke djevojke nisu zadovoljne ovim kremama, ali ja sam prezadovoljna, moja je s čajevcem i krastavcem, nije masna, lijepo hidrira, za moju masnu kožu je odlična, koža mi od nje bude baš dobra. Čitat ćete poseban post o njoj uskoro.

I na kraju parfem iz Avona, Little black dress, nekako mi je jesenjiski, divne note su u njemu, jako, jako volim ovaj parfem.

To bi bilo to, nadam se da vam se sviđaju moju  favoriti i komentarišite koji su vaši.

Broj komentara: 5:

  1. Odličan post Mina! Također imam Little black dress, divan je. :)

    theclassiclaura.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super proizvodi, neke i sama koristim, bravo :)

    http://croatianfashiongirl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super proizvodi, neke i sama koristim, bravo :)

    http://croatianfashiongirl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši