subota, 3. listopada 2015.

Njega moje kose


Zdravo. Upravo sam prala kosu i palo mi je na pamet da bih mogla pisati o preparatima koje koristim za kosu. Prvo par informacija: moja kosa je ravna, nije farbana, tamno smeđa, duga, brzo se masti, tako da su ovi preparati pogodni za moju kosu. Ako neko ima svijetlu, farbanu ili kosu koja se ne masti naravno da će koristiti neke preparate koji odgovaraju tom tipu kose. Kosu perem svaki treći dan, a ovo su preparati koje koristim:


Avon naturals stay strong šampon
Kada koristim neki drugi šampon, bilo Avonov ili neke druge marke, skuplji ili jeftiniji, nije ni bitno meni kosa nenormalno opada. Kada se vratim na ovaj šampon prestane opadati, tako da ga ja sigurno više neću mijenjati jedno duže vrijeme, osim ako nekako ne shvatim da mi neki drugi bolje odgovara. Ovo je šampon s koprivom i čičkom, a kopriva je dobra protiv opadanje kose. Stvarno je odličan šampon, lijepo čisti kosu, lijepo pjeni, nije potrebna velika količina, ugodno miriše, a kosa mi prestane opadati, tako da ako neko ima kosu sličnu mojoj ili ima problem sa opadanjem ja ga toplo preporučujem. Cijena je negdje oko 10 KM za 700 ml šampona.

Sari regenerator
Ja inače koristim jedan drugi regenerator, ali sam ga potrošila (pričat ću vam o njemu kad ga dokupim), mama je kupila ovaj u supermarketu i počela sam ga koristiti kao zamjenu, dok ne kupim svoj regenerator. Ja od njega nisam očekivala ništa posebno, ali moram reći da je stvarno ok, nije nešto bez čega ne možete živjeti, ali kosa stvarno izgleda sjajno i zdravo nakon njega, tako da je dobar. Iako piše da ga treba utrljati u tjeme, ja ga koristim od pola kose na dolje, kao i svaki drugi regenerator. Kažem nije nešto najbolje što sam probala, ali je dobar.


Avon advance techniques serum za suhe vrhove je nešto bez čega ja više ne znam. Može se koristiti na suhu i mokru kosu, lijepo zaglađuje ispucale vrhove, hrani ih i oporavlja, kosa nakon nanošenja ovog seruma izgleda kao nova, pogodan je za sve tipove kose, a ne otežava je. Regularna cijena mu je 11,50 KM, ali skoro uvijek se može naći na nekoj akciji.

Balea classic & style pjena za kosu
Ja sam kupila ovo malo pakovanje da probam, a i koristim pjenu samo kad imam lokne ili kad ljeti prirodno sušim kosu da bi kosa izgleda uvijeno/izlomljeno, tako da mi i nije potrebna velika količina. Cijenu ne znam, nešto sitno je u pitanju, divno miriše, lijepo mi drži lokne tako da je dobra.

Moram naglasiti da ja kosu niti peglam niti uvijam figarom/peglom i sl. Nemam potrebu da je peglam jer je ravna, a uvijam je na traku ili mrežaste viklere i postigne se isti rezultat kao da je uvijena figarom. Jeste da je to duži proces, ali ne šteti kosi. Jedino što koristim za kosu, a grije jeste fen. Peglam je ili uvijam na figaro jedino u nekim baš posebnim prilikama, a to je 2 put godišnje, jer mi je bitno da mi je kosa zrdava.  I na kraju evo kako moja kosa izgleda, kada je uvijena.


Lokne se ne vide najbolje, ali ovo je jedina slika kose koju sam našla. Bila mi je simpatična ova slika:
jer je slična ovoj fotografiji moje kose koju sam ubacila. I eto to bi bilo to za danas. Nadam se da vam se post svidio i da će nekome pomoći.

Broj komentara: 11:

  1. Jooj, ja bih trebala da smanjim koriscenje pegle i figara. :(

    http://saskascloud.blogspot.rs/?m=0

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako ikako mozes smanji, posebno figaro jer uviti kosu mozes na mnoogo nacina <3

      Izbriši
  2. Odličan post! Također koristim Avonov serum. ☺

    Baci oko i na moj novi post ukoliko želiš.

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi se svida ovaj post

    zaprati me, uzvracam
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, i ja koristim Avon proizvode :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi se dopada post,kao i sam blog :D
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se mnogo ceo tvoj blog! :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši