četvrtak, 1. listopada 2015.

TMI TAG

Hej ljudi. I ovaj tag sam pronašla negdje. Možda sam dosadna jer je ovo drugi tag koji radim u nekoliko dana, ali stvarno do vikenda nemam vremena, zbog škole, da sve što mi treba za neku recenziju ili nešto tako islikam i da slike budu stvarno dobre, jer ne želim izbacivati nešto što nije dobro, a opet želim napisati neki post. Ukoliko su vam ovi tagovi dosadni komentarišite da znam. Za danas imam ovaj TMI tag i za njega neću nominovati nikog, jednostavno neka ga uradi ko god hoće, a i uskoro moram u školu pa nemam vremena mnogo razmišljati koga da nominujem :)
Pa krenimo: (sve slike su we <3 it, i tu su samo zato što su mi bile lijepe)


1. Šta trenutno nosiš na sebi?
Pidžamu, jer se uskoro trebam spremati za školu i do tad mi se ne da presvlačiti.

2. Jesi li ikada bila zaljubljena?
Jesam, sad ne znam da li nažalost ili na sreću

 3. Imaš li tetovaže?
Ne

4. Imaš li piercing?
Ne, samo uši, one klasične, ali planiram uraditi jedan na uhu

 5. Najdraži brendovi?
Od šminke essence, Maybelline, što se tiče kozmetike dosta brendova iz Avona, a što se tiče odjeće New Yorker, Waikiki, Terranova...

6. Najdraža pesma?
Ti si mi u krvi, jednostavno to je pjesma koja me može i rasplakati i nasmijati, vezana je za nekog ko mi je bio jako bitan, nije više, ali je zato ostala ova pjesma. 

7. Šta si u horoskopu?
 Jarac

8. Najdraža boja?
Ljubičasta

9. Najdraži glumac i glumica?
Leonardo diCaprio, Channing Tatum, Shailene Woodley

10. Tiha ili glasna muzika?
Zavisi kako sam raspoložena

11. Gde odeš kad si tužna?
U krevet ili prošetati pored rijeke

12. Koliko ti treba da se istuširaš?
Ako žurim 5-10 min, a ako imam vremena pola sata

13. Koliko ti treba da se spremiš ujutru?
Opet ako žurim dovoljno mi je 10-15 min, ako ne žurim 30 min

14. 3 stvari koje voliš kod osoba?
Iskrenost, odanost, duhovitost

15. 3 stvari koje ne voliš kod osoba?
Dvoličnost na prvom mjestu, laž, ako me neko slaže za nešto ozbiljno nemam šta više tu pričati i ne volim kad ljudi nemaju svoje ja

16. Zadnja stvar koja te je rasplakala?
Stvarno ne znam. Ja se teško rasplačem na nešto zbog čega treba da plačem, skupljam sve u sebi i onda puknem na sitnicu, kad gledam film, kad ne mogu nešto naći, to nije dobro, ali jednostavno ne znam drugačije, nego da kad nakupim sve puknem i isplačem sve iz sebe, tako da pretpostavljam da je bilo tako nešto.


17. Zadnja osoba sa kojom si pričala?
Mama

18. Zadnje mesto na kojem si bila?
Na balkonu

19. Zadnji put kad si nekog poljubila?
Juče

20. Mesta koja želiš posetiti?
Pariz, Venecija, New York... za početak

21. Zadnji put kad si bila uvređena?
Ne sjećam se

22. Najdraža hrana?
Pire krompir, piletina

23. Najdraži slatkiši?
Milka, palačinci...

24. Najdraže piće?
Voćni čaj, sok od naranče, coca cola 

25. Najdraži nakit?
Naušnice i prstenje

26. Omiljena knjiga?
Hiljadu sjajnih sunaca

27. Zadnja pesma koju si pevala?
Zar je to sve što imam ja od tebe od Merlina, jutros

28. Zadnji put kada si nekog uvredila?
Ne znam

29. Šta uvek nosiš sa sobom?
Mobitel, labelo, novčanik

30. Ko treba da odgovori na ova pitanja?
Svi kojima se ovo čini zanimljivo.






To je to za ovaj post. Zanima me je li vam zanimljivo da povremeno čitate nešto o meni ili vas zanima samo ono što se tiče šminke i kozmetike i za šta je ustvari ovaj blog namjenjen, komentarišite da bih znala. Ljubim vas.

2 komentara:

  1. I ja sam uradila ovaj tag, dobar je da te ljudi bolje upoznaju :)

    Nova sam pa baci oko na moj blog i zaprati me ako želiš, Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši