petak, 2. listopada 2015.

Cleopatra international šećerna pasta


Zdravo svima. Danas imam recenziju Cleopatra pasti za depilaciju. Ja imam 2 i pričat ću vam o obje.
Postoji više vrsta: soft epil, strong epil i mix epil. Za početnike je najbolja strong epil, ali ja to nisam znala i kupila sam soft epil i to je bio promašaj. Sa njom se može raditi samo špatulom, za zimske je uslove, ne treba se podgrijavati i ja nikako nisam znala raditi s njom, tako da sam kupila ovu drugu što je ustvari strong epil, samo sa dodatkom čokolade. Ona je tvrđe teksture i mora se malo razvlačiti rukama da bi se mogla koristiti. Ona mi je bolje odgovarala,


Pakovanje je zaista lijepo. Cleopatrina šećerna pasta ima 99% prirodnih sastojaka, preporučuje se ljudima sa osjetljivom kožom, manje je bolna od voska i zato mislim da je stvarno dobra. Nanosi se u smjeru suprotnom od rasta dlake, a uklanja se u smjeru rasta dlake. Međutim da bi se uklonile sve dlačice potrebna je praksa, tako da ja nisam baš najvještija sa njom. Smatram da je odlična, ali za salone ili da je koristi neko ko zna raditi sa njom, jer ja napravim priličan nered i dosta se iznerviram dok završim depilaciju. Cijena za 120 grama je 11,90 KM, dakle nije mala, a meni ovo pakovanje može biti za jednu depilaciju nogu, ja sam ih kupila u DM. Dlake ne rastu 10-15 dana u početku, a kasnije rastu sve rjeđe i postaju sve tanje.


Dakle smatram da je pasta stvarno dobra, ali za nekog ko zna sa njom raditi. To je to za ovaj post. Puno pozdrava,

2 komentara:

  1. Ovo je prvi put da sam čula za ovo , odlično si uradila ovu recenziju ☺♥
    Slažem se da je sigurno dobro , samo za onoga koji ume time da barata , ja lično to nikada nisam pokušavala sama , jer mi je nekako bilo sigurnije u kozmetičkom salonu , ali zašto da ne ☺♥♥

    Jana P. Diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, sigurno da je mnogo jednostavnije otici u salon i ja to vise volim, ali sam htjela isprobati i ovo <3 <3

      Izbriši